اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

تاریخ راه‌اندازی HBO Max اعلام شد

  • 2510
  • 0
  • چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399

تاریخ راه‌اندازی HBO Max اعلام شد

 

کمپانی وارنرمیدیا اعلام کرد که پلتفرم دیجیتال HBO Max از ۲۷ می (۷ خرداد ماه ۱۳۹۹) وارد رقابت شبکه‌های استریمینگ می‌شود. این بسته‌ی اشتراکی مشاهده‌ی آنلاین فیلم و سریال با ۱۰ هزار ساعت محتوا با قیمت ماهانه‌ی ۱۴.۹۹ دلار از ۲۷ می در آمریکا آغاز به کار می‌کند. وارنرمیدیا می‌گوید امروز سه‌شنبه تاریخ راه‌اندازی سرویس را اعلام کرده است.

شبکه‌ی HBO Max شامل تمامی برنامه‌های HBO؛ چندین عنوان اریجینال؛ عناوینی چون سریال «دوستان» (Friends) که امتیاز پخش آن‌ها از کمپانی‌های دیگر خریداری شده و تمامی فیلم‌های استودیوی «جیبوری»؛ فیلم‌های استودیوی برادران وارنر، نیو لاین و دی‌سی از جمله «جوکر» (Joker)، «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) «کازابلانکا» (Casablanca)، و «جادوگر آز» (The Wizard of Oz) می‌شود. افزون بر این، HBO Max امکان پخش محتوای شبکه‌های CNN و TBS و TNT و TCM را خواهد داشت.

عناوین اریجینال HBO Max که قرار است همزمان با راه‌اندازی در دسترس باشند شامل کمدی «زندگی عاشقانه» (Love Life) با بازی «آنا کندریک»، فیلم مستند «برای انتشار» (On the Record)، مسابقه‌ی رقص «افسانه‌ای» (Legendary)، «کرفتوپیا» (Craftopia) با اجرای بلاگر معروف LaurDIY، کارتون تماماً جدید «لونی تونز» (Looney Tunes) محصول استودیوی برادران وارنر انیمیشن، و «شوی نه‌چندان دیرهنگام با المو» (The Not Too Late Show with Elmo) می‌شود.

مشترکین HBO Now بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به HBO Max دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، مشترکین شبکه‌ی کابلی HBO از طریق سرویس‌های AT&T نیز به صورت خودکار به HBO Max دسترسی پیدا می‌کنند.

اخبار سینمای جهان

«باب گرینبلت» مدیر وارنرمیدیا اینترتینمنت» می‌گوید: «هدف اول ما این است که محتوایی فوق‌العاده برای اعضای خانواده فراهم کنیم و شبکه‌ی HBO Max که برای رونمایی از آن در تاریخ ۲۷ بسیار هیجان‌زده‌ایم به منظور رسیدن به این هدف آغاز به کار می‌کند. حتی در اوج این پاندمی بی‌سابقه، گروه‌های درخشان در تمامی بخش‌های شبکه، پلتفرم و محتوایی غنی عرضه می‌کنند که متنوع، با کیفیت بسیار بالا، و دست اول است.»

وارنرمیدیا اوایل ماه آوریل اعلام کرده بود که ۵۰۰ ساعت محتوا را بر روی HBO به صورت رایگان تا ۳۰ آوریل برای مخاطبین داخلی عرضه می‌کند. این محتوا شامل تمامی اپیزودهای ۱۰ سریال اریجینال شبکه از جمله «سوپرانوها» (The Sopranos)، «ویپ» (Veep) و «بری» (Barry) می‌شدند.

شبکه‌ی HBO Max در حالی راه‌اندازی می‌شود که «جیسون کیلار» مؤسس سرویس Hulu به عنوان مدیر عامل جدید وارنرمیدیا از ۱ می آغاز به کار می‌کند و جانشین «جان استنکی» می‌شود که به ریاست AT&T منسوب شده است.

منبع وبسایت مسترمووی  میباشد.
فیلم و سریال اخبار سینما

ارسال نظرات