اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

 دومین تریلر رسمی Birds of Prey منتشر شد

 

«مارگو رابی» برای اولین بار پس از فیلم «جوخه‌ی انتحار» به کارگردانی «دیوید آیر» در نقش «هارلی کوئین» بازی می‌کند.

«مارگو رابی» اولین بار در فیلم «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) به کارگردانی «دیوید آیر» در نقش «هارلی کوئین» ظاهر شد، فیلمی که بدترین نقدهای یک دهه‌ی اخیر برای عناوین ابرقهرمانی را دریافت کرد. علی‌رغم نکوهش منتقدین، بسیاری از هواداران شخصیت هارلی را تنها تنها نیروی محرک فیلم می‌دانستند. خوش‌بختانه برای این شخصیت یک فیلم جداگانه به نام «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) ساخته و تریلر جدید آن دقایقی پیش منتشر شده است. این اولین فیلم استودیویی «کتی یان» است که پیش‌تر فیلم مستقل درام «خوک‌های مرده» را کارگردانی جلوی دوربین برده. دیگر بازیگران فیلم شامل «ماری الیزابت وینستد» در نقش «هانترس»، «رزی پرز» در نقش «رنی مونتایا» و «جورنی اسمالت-بل» در نقش «قناری سیاه» می‌شوند.

در «پرندگان شکاری» هارلی سعی می‌کند رابطه‌ی رمانتیک خود با «جوکر» با بازی «جرد لتو» (در فیلم «جوخه‌ی انتحار») را به دست فراموشی بسپارد. او به همراه شخصیت‌های زن دیگر دنیای کتاب‌های مصور باید دختر جوانی به نام «کاساندرا کین» با بازی «الا جی باسکو» را از چنگ «سیاه‌ نقاب» با بازی «یوان مک‌گرگور» نجات دهد. «کریس ملیسانو» نیز در فیلم نقش «آقای زاز» را بازی خواهد کرد.

برادران وارنر اخیراً موفقیت‌های عظیمی با «جوکر» کسب کرده، فیلمی به کارگردانی «تاد فیلیپس» که بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته و برای «واکین فینیکس» گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم‌های درام را به ارمغان آورده است. «جوکر» سودآورترین فیلم اقتباس شده از کتاب‌های کامیک در تاریخ سینماست و انتظار می‌رود هفته‌ی آینده نامزدی اسکار را هم به دست آورد.

برادران وارنر «پرندگان شکاری» را در تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌کند.

 

منبع وبسایت مسترمووی  میباشد.
اخبار سینما

ارسال نظرات