اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

اعتراف امبر هرد به ضرب و شتم جانی دپ

 

«امبر هرد» ستاره‌ی فیلم «آکوامن»  در یک فایل صوتی که در سال ۲۰۱۵ ضبط شده است اعتراف می‌کند که همسر سابق خود «جانی دپ» را زده است. این فایل صوتی که توسط «دیلی میل» منتشر شده، به زمانی مربوط می‌شود که دپ و  هرد در حال گفتگو در مورد مشکلات زناشویی خود هستند. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

در این فایل صوتی صدای هرد شنیده می‌شود که در مورد شب قبل صحبت می‌کند: «معذرت می‌خواهم که به شکل درست به تو سیلی نزدم، تو را زدم ولی مشت نزدم. عزیزم، تو مشت نخورده‌ای. دقیقاً یادم نیست که حرکت دستم به چه شکلی بود، اما مشکلی برایت پیش نیامد، به تو صدمه نزدم، به تو مشت نزدم، به تو ضربه زدم.»

به نظر می‌رسد که هرد دپ را به خاطر ترک محل مشاجره سرزنش می‌کند و به او می‌گوید: «مثل بچه‌ها رفتار می‌کنی. بزرگ شو لعنتی.»

دپ در پاسخ می‌گوید: «دیشب از آنجا رفتم. راستش را بخواهی، به تو ناسزا گفتم برای اینکه دیگر نمی‌توانستم درگیری فیزیکی و بدرفتاری فیزیکی بیشتری نسبت به یکدیگر را تحمل کنم. برای اینکه اگر ادامه می‌دادیم کار به جاهای باریکی می‌کشید.»

هرد هشدار می‌دهد: «نمی‌توانم به تو قول دهم که دوباره درگیری فیزیکی به وجود نیاید. خدای من گاهی گند می‌زنم عصبانی می‌شوم و کنترل را از دست می‌دهم.»

این فایل صوتی در جلسه‌ی مشاوره‌ی دو ساعته و از طریق گوشی موبایل هرد و با توافق طرفین ضبط شده است. «دیلی میل» این فایل را به واسطه‌ی «منبعی در موقعیت مناسب» به دست آورده و گزارش داده است که احتمال وجود فایل‌های صوتی بیشتر وجود دارد و می‌تواند در شکایت ۵۰ میلیون‌ دلاری دپ از هرد در ویرجینا تأثیرگذار باشد.

هرد در سال ۲۰۱۶ از دپ درخواست طلاق کرد و او را متهم به تعرض فیزیکی کرد. در دسامبر سال ۲۰۱۸، او مقاله‌ای در واشینگتن پست منتشر کرد و از زنانی که تجارب بدرفتاری‌ را فاش می‌کنند حمایت کرد.

دپ در واکنش به این مقاله، از هرد شکایت کرد و مدعی شد که او به شهرتش لطمه وارد کرده. دپ می‌گوید قربانی نقشه‌های شیادانه‌ی هرد در جهت ارتقاء جایگاه شغلی خود شده است. او عکس‌هایی از انگشتان آسیب‌دیده‌اش را در پرونده‌ی شکایت خود جای داد و ادعا کرد که هرد با پرتاب بطری ودکا به این مصدومیت را به وجود آورده است. دپ می‌گوید این حادثه تنها یک ماه پس از ازدواج‌شان روی داده است.

اخیراً پای «جیمز فرانکو» هم به عنوان شاهد به پرونده باز شد. وکیل فرانکو برای تیم حقوقی دپ نامه‌ای ارسال کرده و خواستار محرمانه باقی ماندن علت مشارکت بازیگر در پرونده شده است. فرانکو و و هرد در بهار سال ۲۰۱۶ در آسانسور آپارتمان دپ دیده شده بودند.

منبع وبسایت مسترمووی  میباشد.
فیلم و سریال اخبار سینما

ارسال نظرات